Transforming retail through advanced data solutions

blisko
NOWY PORZĄDEK

Witamy w nowej rzeczywistości handlu detalicznego

$ 196.6 MLD

stanowią globalne wydatki na retail media - najszybciej rosnącą kategorię mediową na świecie

+6.5 godziny

spędza przeciętny dorosły użytkownik internetu dziennie aktywnie online - eksponowany na personalizowane komunikaty reklamowe.

$ 202 MLD

na tyle wyceniony jest rynek reklamy kupowanej programatycznie - w oparciu o dane i profile oglądających.

PRODUKTY

Zintegrowane rozwiązania, które pomagają retailerom zarabiać na danych i lepiej profilować swoich klientów.

Customer Data Platform

Platforma łącząca dane z różnych punktów styku z konsumentem, tworzące segmentację w oparciu o AI. Platforma stanowi fundament dla pozostałych produktów i usług.

Business Intelligence

Platforma BI dla dostawców, którzy wykupują subskrypcję, aby uzyskać dodatkowe statystyki i insighty dotyczące swojich klientów w sklepach detalisty.

Retail Media

Kompleksowe wdrożenia oferty Retail Media w modelu on-site (na powierzchni reklamowej retailera) oraz off-site (kampanie w Internecie z wykorzystaniem danych retailera).

Research & Insights

Platforma umożliwiająca prowadzenie targetowanych ankiet wśród klientów retailera, pozwalająca zbierać unikalne dane i insighty konsumenckiew dużej skali.

MISJA

Zaawansowane narzędzia do zmiany strategii w retailu.

Większa efektywność dzięki personalizacji opartej na danych.

Przychód dzięki dobrze zaplanowanej strategii retail media i monetyzacji danych.

Znamy się na retailu

Tomasz Chłodecki
Tomasz Chłodecki
Współzałożyciel & CEO
Piotr Morkowski
Piotr Morkowski
Współzałożyciel & CSO

Doświadczony lider biznesu i ekspert digital marketingu z ponad 10-letnim stażem w zarządzaniu i wprowadzaniu innowacji na styku technologii, danych i marketingu.​.

Ekspert w obszarze transformacji cyfrowej i innowacji z ponad 20-letnim doświadczeniem w digitalu, technologii, marketingu i e-commerce.​​

Doradzał i współpracował z największymi globalnymi agencjami mediowymi i marketerami, rozwijając rozwiązania data-driven na skalę międzynarodową.

CEO i współzałożyciel Justtag Group – wiodącej platformy danych dla reklamodawców i wydawców w Europie Środkowej i Nordics.

Doradzał i współpracował z czołowymi globalnymi marketerami (P&G, Coty, Toyota, GSK, Mars, VISA, Bayer, BP) oraz z najbardziej innowacyjnymi retailerami (IKEA, Transgourmet, Żabka, Carrefour).

Pasjonuje się tworzeniem wartości poprzez inteligentne rozwiązania cyfrowe oparte na solidnym delivery i skalowalnych modelach biznesowych.

blisko
kontakt@blisko.pl

Marka BLISKO należy do:

TLP Holding sp. z o.o.

ul. Wiejska 17/7 00-480 Warszawa

NIP: 7011055681 KRS: 0000927562

Blisko - Transformujemy handel dzięki zaawansowanym rozwiązaniom danych