FAQ

Dla sklepu:

Wystarczy, że wejdą Państwo na stronę www.blisko.pl i wejdą w ikonę “Dla sklepu”. Tam znajdą Państwo możliwość rejestracji na naszej platformie. Po uzupełnieniu wymaganych danych nasz zespół weryfikuje zgłoszenie i po takiej weryfikacji Państwa sklep pojawia się na platformie - czyli może zacząć przyjmować zamówienia.

Oczywiście. Wchodząc na Profil sklepu można edytować godziny otwarcia. Poniżej, w polu "Twoje warunki realizacji zleceń" można także dopisać dodatkowe informacje jak np. dodatkowe godziny na odbiór, pierwszeństwo w kolejce przy odbiorze itd.

Każdy nowo zarejestrowany sklep przechodzi weryfikację danych. Zależy nam, aby na platformie blisko.pl były wyłącznie sprawdzone sklepy i adresy.

Jeśli posiadasz 2 lub więcej placówek, powinieneś zarejestrować każdy sklep osobno - używając oddzielnego maila i numeru telefonu dla każdego miejsca. Tylko dzięki temu każdy sklep otrzyma powiadomienia mail i sms o zakupach zamówionych w swojej placówce i zamówienia nie pomieszają się.

Oczywiście. Wystarczy, że po zalogowaniu się przejdą Państwo w Profilu Sklepu odznaczą taką opcję. Pojawią się dodatkowe pola do wypełnienia z warunkami realizacji takiego zamówienia (np. obszar dostawy, formy płatności i opłaty). Po zapisaniu zmian na mapie przy Państwa nazwie sklepu pojawi się ikonka ciężarówki.
Jednocześnie klient, gdy zamawia u Państwa może wybrać czy chce odebrać zakupy osobiście czy z dostawą. Jeśli wybierze opcję dostawy wypełnia preferowany dzień i godziny dostawy, które potwierdzają Państwo z bezpośrednio z klientem.

Nie, nie ma takiej konieczności. Na platformie dostępne są zarówno sklepy wyłącznie oferujące odbiór osobisty, jak i umożliwiające dostawę pod wskazany adres. Decyzja należy do Państwa.

Jeśli Państwa sklep posiada komputer, laptop, tablet, smartfon lub inne urządzenie multimedialne z dostępem do Internetu; dostęp do poczty elektronicznej oraz przeglądarkę internetową to nie będzie potrzebne dodatkowe wyposażenie.

Oczywiście. Po pozytywnej rejestracji Twój sklep otrzyma niezbędne materiały reklamowe do poinformowania Klientów o obecności Twojego sklepu na platformie blisko.pl, a także informatory o tym jak zamawiać produkty u Państwa I instrukcje dla personelu jak prawidłowo obsługiwać zamówienia złożone przez klientów.

Oczywiście. Każdorazowe zamówienie posiada dane osoby składającej zamówienie.

Wystarczy komputer, laptop, tablet, smartfon lub inne urządzenie multimedialne z dostępem do Internetu; dostęp do poczty elektronicznej oraz przeglądarka internetowa - otrzymają Państwo powiadomienie o nowym zamówieniu. Oczywiście dołączając do blisko.pl otrzymują Państwo instrukcję obsługi naszej platformy

W detalach zamówienia znajdą Państwo informacje o tym czy klient wyraził zgodę na zastąpienie produktu podobnym lub czy prosi o pominięcie tego produktu.

Tak, klienci mogą dodać do list zakupów dowolne produkty, także świeże i mrożone. Każdy sklep może dostosować do swoich potrzeb sposób rezerwowania takich produktów.

Po minięciu czasu określonego na odbiór zamówienia, prosimy jeszcze o próbę kontaktu z klientem (w szczegółach zamówienia znajdą Państwo numer telefonu do klienta). Jeśli próba odbioru się nie powiedzie, produkty można rozpakować i sprzedać ponownie.

Można dodać informacje o cenach pakowania i informacje o opłatach za torby i opakowania. Wystarczy dodać takie detale w opisie sklepu.

Nie ingerujemy w godziny pakowania i odbioru, sklep może dostosować godziny do swoich potrzeb.

Cena uzależniona jest od ilości zamówień w miesiącu. Pełne informacje znajdą Państwo na podstronie z cennikiem

Umowa z blisko.pl podpisywana jest na rok, a czas wypowiedzenia trwa dwa tygodnie.

Abonament samoczynnie się nie odnawia. Kiedy okres rozliczeniowy będzie dobiegał końca przyślemy Ci przypomnienie o możliwości opłacenia abonamentu na kolejny okres / o możliwości przedłużenia ważności konta.

Wystarczy, że wejdą Państwo w profil swojego sklepu i odznaczą przyjmowanie zamówień. Natychmiast po zapisaniu Państwa sklep przestanie być widoczny na platformie i nie będzie można dokonać zakupów.

Nasz zespół jest do Państwa dyspozycji mailowo lub telefonicznie, zapraszamy do działu Kontakt

Dla klienta:

Zamówienie produktów przez blisko.pl jest darmowe!

Wystarczy wpisać w wyszukiwarkę nazwę sklepu lub znaleźć wybrany sklep po jego lokalizacji.

Coraz więcej sklepów na naszej platformie oferuje taką usługę. Możesz sortować sklepy na mapie po tych, które oferują dostawę, a także każdorazowo taką informację znajdziesz przy nazwie sklepu w postaci widocznej ikony ciężarówki. Po przejściu do sklepu znajdziesz szczegółowe informacje dotyczące dostawy (mi.in obszar dostaw, formy płatności, koszt).

Przy składaniu zamówienia w sklepie oferującym taką usługę zaznaczasz opcję dostawy do domu i określasz preferowany dzień i godzinę odbioru, a także wskazujesz adres dostawy i numer kontaktowy. Każdorazowo sklep skontaktuje się z Tobą telefonicznie w celu potwierdzenia dostawy. Gdy Twoje produkty będą w drodze otrzymasz smsa i maila z powiadomieniem.

Rejestracja nie jest wymagana, jednak założenie konta pozwoli korzystanie ze wszystkich funkcji platformy, np. zapisywania list zakupów.

Wystarczy wybrać sklep, w którym chcesz złożyć zamówienie i dodać produkty do listy - tak, jakbyś robił to na kartce z ołówkiem. Możesz dodać nazwę, ilość (szt., kg. lub inne), a także dodać uwagi i preferencje - np. prośby o długi termin ważności, formę spakowania czy preferencje produktów (np. twarde jabłka czy dojrzałe banany). Po uzupełnieniu listy wysyłasz zamówienie i czekasz na potwierdzenie mailem. Sklep poinformuje Cię także, gdy Twoje zamówienie będzie gotowe do odbioru.

Płatność za zakupy odbywa się w sklepie, blisko.pl nie ingeruje w płatności między Tobą a sklepem. Dzięki temu płacisz za produkty “po staremu” i możesz dokupić produkty na miejscu, jeśli czegoś zapomnisz :)

Swoje zamówienie możesz sprawdzić dzięki mailom wysyłanym każdorazowo po zmianie Twojego zamówienia, a także w swoim profilu klienta.

Nie ma możliwości edytowania zamówienia po jego złożeniu. Jednak dzięki płaceniu za zakupy na miejscu możesz swobodnie dokupić brakujące produkty w sklepie.

Czas na spakowanie zakupów różni się w zależności od sklepu. Informację o detalach znajdziesz w informacjach na profilu wybranego punktu.

Zakupy odbierasz osobiście podając numer zamówienia. Jeśli sklep oferować będzie możliwość dowozu pod wskazany adres - znajdziesz taką informację przy składaniu zamówienia.

Oczywiście. Dzięki płatności za zakupy na miejscu, możesz swobodnie dodać do rachunku inne produkty.

Wysyłając zamówienie zaznaczasz, czy zgadzasz się na zastąpienie produktu podobnym czy też sklep ma ominąć taki produkt przy pakowaniu.

Przy tworzeniu listy zakupów możesz zapisać wybraną listę na przyszłość. Jeśli dokonasz rejestracji konta, w historii zamówień widoczne będą Twoje zamówienia, które także będziesz mógł powtórzyć.

Prosimy o kontakt bezpośrednio ze sklepem, informacje kontaktowe znajdziesz w zakładce zamówień.

Zgodnie ze standardami sanitarnymi. Produkty świeże i mrożone będą czekać w odpowiedniej temperaturze na odbiór.

Napisz do nas lub zadzwoń, postaramy się przeanalizować sytuację. Tutaj znajdziesz dane kontaktowe.

Dokładnie w ten sposób w jaki zwracałbyś produkty w sklepie spożywczym. Jako blisko.pl nie ingerujemy zarówno w płatności za zamówienia ani zwroty i reklamacje – pozostaje to między Tobą a sklepem.

Sklep otrzyma wyłącznie informacje niezbędne do obsługi zamówienia.

Napisz do nas lub zadzwoń, postaramy się sprawdzić sprawę. Dane kontaktowe znajdziesz w naszym dziale Kontakt

Nasz zespół jest do Państwa dyspozycji mailowo lub telefonicznie, zapraszamy do działu Kontakt